|
Tweet |
İl Millî Eğitim Müdürlüğümüz Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen programa; İl Millî Eğitim Müdürümüz Şener Doğan, Müdürlüğümüz yöneticileri, okul yöneticileri, danışman öğretmenler ve derece elde eden öğrenciler katıldı.
Programda, 2025-2026 eğitim öğretim yılı içerisinde farklı alanlarda düzenlenen yarışmalarda Türkiye finallerine katılarak derece elde eden öğrencilerimiz ödüllendirildi. Öğrencilerin akademik, kültürel, sosyal ve sportif alanlarda ortaya koydukları başarıların Gümüşhane eğitim camiası adına gurur verici olduğu ifade edildi.
Törende konuşan İl Millî Eğitim Müdürümüz Şener Doğan, öğrencilerin elde ettiği başarıların emek, disiplin, azim ve güçlü rehberliğin sonucu olduğunu belirtti. Doğan, öğrencilerin yalnızca akademik alanda değil; ilgi, yetenek ve becerileri doğrultusunda sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif alanlarda da desteklenmesinin önemine dikkat çekti.
İl Müdürümüz Doğan, "İlimizi farklı alanlarda başarıyla temsil eden öğrencilerimizle gurur duyuyoruz. Elde edilen her başarı, öğrencilerimizin gayretinin, öğretmenlerimizin rehberliğinin, okul yöneticilerimizin desteğinin ve ailelerimizin fedakârlığının ortak sonucudur. Öğrencilerimizi, danışman öğretmenlerimizi, okul yöneticilerimizi ve ailelerimizi tebrik ediyor; başarılarının devamını diliyorum." dedi.
Ödül töreninde, derece elde eden öğrencilerimize ödülleri takdim edilerek başarılarından dolayı tebrik edildi. Program, öğrenciler, öğretmenler, okul yöneticileri ve Müdürlüğümüz yöneticilerinin katılımıyla çekilen toplu fotoğrafın ardından sona erdi.
Türkiye Finallerinde Derece Elde Eden Öğrencilerimiz Ödüllendirildi