|
Tweet |
Jandarma Teşkilatının 187’nci kuruluş yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen etkinlikler kapsamında, Işıl Sema Doğan İlkokulu öğretmen ve öğrencileri Gümüşhane İl Jandarma Komutanlığını ziyaret etti.
Ziyarette öğrenciler, Jandarma Teşkilatının kuruluş yıl dönümü nedeniyle hazırladıkları mektubu jandarma personeline takdim etti. Öğrencilerin duygu ve düşüncelerini kaleme aldığı mektupta, “Vatanımız, milletimiz ve devletimiz uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerimizi ve kahraman gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyor, Jandarma Teşkilatımızın 187’nci kuruluş yıl dönümünü içtenlikle kutluyoruz. Tüm mensuplarına aileleriyle birlikte sağlık, mutluluk ve başarılar diliyoruz.” ifadeleri yer aldı.
İl Jandarma Komutanlığı personeli tarafından karşılanan öğrencilere, jandarmanın görevleri ve yürüttüğü faaliyetler hakkında bilgi verildi. Program kapsamında öğrenciler, jandarma personeliyle sohbet ederek merak ettikleri soruları yöneltme fırsatı buldu.
Öğrencilerin güvenlik güçlerine duyduğu sevgi, saygı ve minnet duygularını yansıtan ziyaret, teşkilat mensupları tarafından memnuniyetle karşılandı.
Jandarma Teşkilatının 187’nci kuruluş yıl dönümü kapsamında gerçekleştirilen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.